歐錦棠~有理有據有愛


思歪話:"香港人繼續怕老婆,繼續不怕政府。"
佢又屈全香港已婚男士。


我唔會怕老婆,因為:
1
:我老婆唔會問我想唔想賣樓,然後轉頭話已經收咗訂,只係循例咨詢下,不過我可以喺新業主度租番間劏房。


2
:我老婆一定唔會洗我腦,時時強調佢有幾靚,日日問我有幾愛佢,次次睇親結婚相都要我感動到眼濕濕。

3:我老婆冇僭建。


4
:最緊要係,我老婆凡事有商有量,真心想同我一齊搞好頭家、過開心日子,無論順景逆景,都會風雨同路,因為,佢真心愛我。佢愛我,我點解要怕佢?
如果有人用市民不怕政府為話題,潛台詞即是巿民應該要怕政府。試問一個政府若做到勤政愛民,我地點解要怕佢?

About horse11

I am light. I am love......
This entry was posted in soul and tagged . Bookmark the permalink.

發表迴響

