聖羅蘭


年過六十才獲獎遲了點吧?「遲攞又係咁早攞又係咁,喺香港攞獎無錢㗎,我攞完獎都無起價,電影界畀個獎我,我唔應該再問電影界要多啲。係佢哋話個角色 做得好,我唔知㗎!」總有點虛榮吧?「咪又係咁嘅羅蘭,又係食咁嘅飯,又係行咁嘅路,又係返TVB。」

別人給甚麼劇本就演甚麼,她從不挑剔,「我18歲已經梳住隻髻扮人哋老婆,三十幾歲又梳髻,人哋話點解你唔識老嘅,因為我年紀好細已經要扮大人。」說來有 點俗套,但演技就是這樣學來:「留意生活所有事情,乜地方都要去,High class要去,最低層嘅地方都要去。舊時有啲茶樓朝早四五點開門,咕喱攞住粗擔挑,飲完茶去碼頭等工作,我有個朋友話:『就算你攞機關槍掃射枱底都射唔 中一隻腳。』因為個個都戙起腳吃飯。」這些生活閱歷,沒親自見過,是想像不來的。

也曾幻想擔正吧?「從來都無!與其想做女主角,不如用時間念 經。」1958年,羅蘭受洗成為天主教徒,「媽媽話我五歲發高燒,病得好重,應該唔得,其間修女為我付洗,跟住就好番。1957年,我同媽媽一齊聽 道,1958年正式成為教徒,個個禮拜都望彌撒,每日祈禱。」如此虔誠,與拍鬼片有矛盾嗎?「我係演員,只係演戲裏面嘅角色,嗰個角色唔係我。龍婆之外, 拍打人呢,拍兇手呢,如果因為係教徒就唔拍,咁點得呢?」

<摘錄自蘋果日報3/10/2012>

About horse11

I am light. I am love......
This entry was posted in soul and tagged . Bookmark the permalink.

發表迴響

