大家都鼓起勇氣做好事吧!


<來源﹕臉書>

好感動的早餐故事!

又係早餐, 又係搭枱。

本來得一個十分麻甩嘅麻甩佬含住牙簽在嘆奶茶。
我叫咗個B餐之後, 一個呀伯同一個十四、五歲少年坐低。佢哋好細聲咁討論邊個餐平啲, 留啲錢今晚可以蒸條魚同呀媽一齊慶祝聖誕。睇完價錢後, 呀伯話佢都係唔食, 叫個少年自己食個A餐。
通粉到咗, 少年問伙計攞個碗仔, 堅持分一半比呀爸。伙計有點眼望望。跟住麻甩佬起身走咗。
當時我心諗:如果我請佢哋食個早餐會唔會好唐突?
然後, 有個伙計放低另一個A, 細聲話, 頭先走咗果位先生幫佢哋叫嘅, 單已埋。
佢哋好突然, 然後呀伯笑住食, 一路話: 咁好人咁好人
麻甩佬, 你好嘢!
聖誕快樂!

大家都鼓起勇氣做好事吧!!
想起上星期我去中大參加豐剩派對,在地鐵車廂遇到一對母子,那男孩十五六歲?很高大,但可能有自閉症,不斷搣自己的耳朵,前後搖晃,媽媽頭髮也白了,不斷溫柔地按著兒子,請他不要動,怛低下頭像怕看到其他乘客。我心裡不禁想:媽媽好辛苦啊。
可能車廂人多,男孩動作愈來愈大,還說要唱[大太監],媽媽連忙制止,她很擔心地抬頭看到我,我衝口而出:[聖誕快樂啊!]媽媽很愕然,但放心地笑了,男孩對著我笑得好甜好可愛![聖誕快樂啊!]我看著他的眼睛慢慢地再說一遍,他笑得像花一樣,媽媽也輕鬆地笑著。
好在到站,連忙下車,其實都怕樣衰的,但那母子的笑容真的好漂亮!

About horse11

I am light. I am love......
This entry was posted in soul and tagged . Bookmark the permalink.

發表迴響

